Hollaaaa
It's been such a long time tak menulis kat blog ni. . .
So many things happened all these year.. .5 tahun berlalu mcm tu je.. rase mcm kejap je. .
Tak sabar nak tulis semua.. .rasa nak tulis kat sini je smue.. .hehehehe... takpe2 slow². ..
Will post soon.. . K la bye..(n_ <)
Wednesday, 21 February 2018
Sekian Lama...
Posted by c-k-m at 06:01 0 comments
Wednesday, 9 May 2012
House Of 1000 Door....(family secret)
House of 1000 door....atlast dapat juga habiskan game ni.. rase puas je..game ni memang best seram & banyak kali terkejut dengan spirit yang ade dalam game ni..
main game ni lumbe dengan mak & akak...akhirnye "im the winner"...hehehe.....
2 hari baru habis main game ni...
lepas ni nk sambung game lain lak..."hunted house"...(n_n).. fyi ni game lappy tau bkn PS punya.. yg PS punya nanti Iolls crita nextime..
Posted by c-k-m at 00:10 0 comments
Tuesday, 8 May 2012
Kuantan, Pahang (Jumpa Dia)...
Posted by c-k-m at 07:19 0 comments
Monday, 7 May 2012
Yeepppppiiiee...sem BreAk...
Posted by c-k-m at 07:54 0 comments
-AliCe AcAdEmY-
ANIME...ANIME...ANIME....i think most people already know bout ANIME " ALICE ACADEMY"...seriosly this anime really intresting & cool...hehe...
This story is about ....Sakura..she from a poor family that she live with her grandfather...her best friend name
Imai Hotaru has moved to new school at " ALICE ACADEMY ''..she so sad & decided to find Hotaru....
this story became more intresting when Sakura travel by herself alone to find Hotaru... to be continued...
download this movie and u will know the end of this story...hope will enjoy with it...(n_n)...
Posted by c-k-m at 07:26 0 comments
Sunday, 6 May 2012
End oF SeM 2 UCSA(UPM).....(n_n)
Posted by c-k-m at 01:05 0 comments
Friday, 9 March 2012
RosE..
Posted by c-k-m at 05:19 0 comments














