BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 16 November 2011

Message penting dari kawan facebook....??

siang tadi macam biase bile dah bosan thap max baru la nk bace inbox message kat facebook.... skali tengok makkkk aiii,,,, inbox banyak.... yg agak2 tak penting delete... yg penting reply... then terbukak la satu inbox dari member skolah lama dulu... dia hantar ''eza aku ade masalah, hanya kau je tau bab2 gini...ni no aku 01222222222 contact aku k...n bg no kau kat aku..penting sangat''..... agak terkjut juga ble dpt message gini.... so aku pon tros call die n tanye ape masalah... rupe2 nye................................... die ade masalah family.. die ingat aku kat kl so nk aku tolong die... but aku kat johor bahru.. actually ayah die tu yg buat die tension ashik soh brhenti kerja.. die kate nk gak study same tempat dengan aku.. but family die tak pernah bagi... die ingt nk aku tolong carikkn keja at kl... but ofcoz family die tak bagi jugak... hurrrmmmm... sdih at die... aku cube nk tolong but aku  tak bole... bhaye kalau family tak izinkn ank pergi jaoh... kan ape2 aku plak dipersalahkan... tapi tak sampai hati nak biarkan die dgn masalah die gitu... Tuhan jela yg dpt tolong die... aku sbgai kawan jst dpt nk bg nasihat je n bg die semangat... nk nasihat family die lg tak bole.. silap hari bulan hilang pulak kepale aku...(~_~).. 

smoge family die more open n jgn konkong my best fren gitu...plik sungguh.. tak sangke ade gak parent kat MALAYSIA ni perangai gini... agak2 ape perlu korang perlu buat eak kalau dpt family gini...?? hurrmmm... sadis sungguh.... smoge ALLAH S.W.T bg pertunjuk kat family die..waAllahuallam...

-C-K-M-

0 comments: